Методична робота

Індивідуальний план самоосвіти
під час карантину
із 12.05. по 22.05. 2020 року
майстра виробничого навчання
ПТУ №14 смт. Вороновиця
Голоскевич Ольги Давидівни

н/ п
Дата
Зміст роботи
Час роботи
Примітки
1

Вівторок
12.05.20р.
1.Ознайомлення з новими нормативними документами
2.Консультація учнів, батьків про запровадження дистанційносамостійнохї форми навчання учнів під час виробничої практики в домашніх умовах, та методи її впровадження.
3. Розміщення завдань з виробничої практики на тиждень.
09.00 – 15.00

2
Середа
13.05.20
1.Робота з документацією .
2.Підбір, розробка і розміщення навчальних матеріалів для учнів на блог майстра.
3.Телефонний зв’язок з учнями.
4.Робота по благоустрою території.
5.Розміщення на блозі уроку по предмету: Гігієна і санітарія в/ва.
Тема уроку: Гігієнічна оцінка якості яєць,яйце продуктів, зернових продуктів.




09.00 – 15.00

3

Четвер
14.05.20р.
1.Самоосвітня діяльність (пошук інструментів та ресурсів дистанційного навчання), створення (оновлення ресурсу дистанційного навчання учнів)
2.Підбір фотоматеріалу для пояснення тем по практиці.
3.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі (скайп, Viber, телефон тощо).
4.Робота на квітнику.



09.00 – 15.00

4
П’ятниця
15.05.20р.
1.Надання консультативної допомоги учням , щодо виконання практичних завдань та здійснення зворотного зв’язку між усіма учасниками освітнього процесу в телефонному та онлайн-режимі.
2.Консультації з  учнями в телефонному режимі по ретельному заповнюванню щоденників виробничої практики .
3.Робота по благоустрою території.





09.00 – 15.00

5
Понеділок,
18.05.20
1.Підбір, розробка і розміщення навчального завдання по виробничій практиці на тиждень.
2.  Опрацювання методичної літератури.
3. Робота в блозі – методична робота.





09.00 – 15.00

6
Вівторок,
19.05.20р.

1. Оновлення матеріалів для учнів в своєму блозі – ярлик «Інформація для учнів гр..№11».
2.Робота з документацією (вдосконалення папки КМЗ з професії).


3.Проведення профорієнтаційної роботи через засоби онлайн ресурсу.



09.00 – 15.00

7
Середа,
20.05.20

1. Робота з документацією вдосконалення папки КМЗ з професії: «кухар;кондитер»
2.Збір виконаних  завдань з практики у вигляді фото.
3.Індивідуальні консультації для здобувачів освіти, які потребують допомоги під час практики.
4.Проведення уроку по Гігієні та
Санітарії в/ва.Тема уроку:Гігієнічна оцінка якості овочів,фруктів,ягід.Умови та терміни зберігання.



09.00 – 15.00

8
Четвер
21.05.20р.
1.Консультації учнів по заповненню щоденників по виробничій практиці в домашніх умовах в телефоному режимі.
2.Проведення профорієнтаційної
Роботи в умовах карантину.
3.Робота по благоустрою території.




09.00 – 15.00

9
П’ятниця,
22.05.20
1.Робота з документацією .
2.Систематизація матеріалів виконаних  здобувачами освіти.
3. Консультації з батьками та учнями в телефонному режимі.
4.Робота на квітнику.



09.00 – 15.00



Індивідуальний план самоосвіти
під час карантину
із 27. 04. по 11.05. 2020 року
майстра виробничого навчання
ПТУ №14 смт. Вороновиця
Голоскевич Ольги Давидівни

№/ п
Дата
Зміст роботи
Час роботи
Примітки
1


Понеділок
27.04.20
1.Ознайомлення з новими нормативними документами
2.Консультація учнів, батьків про запровадження дистанційносамостійнохї форми навчання учнів під час виробничої практики в домашніх умовах, та методи її впровадження.
3. Розміщення завдань з виробничої практики на тиждень.
09.00 – 15.00

2

Вівторок,
28.04.20
1.Робота з документацією .
2.Підбір, розробка і розміщення навчальних матеріалів для учнів на блог майстра.
3.Телефонний зв’язок з учнями.



09.00 – 15.00

3
Середа,
29.04.20
1.Самоосвітня діяльність (пошук інструментів та ресурсів дистанційного навчання), створення (оновлення ресурсу дистанційного навчання учнів)
2.Підбір фотоматеріалу для пояснення тем по практиці.
3.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі (скайп, Viber, телефон тощо).


09.00 – 15.00

4
Четвер,
30.04.20
1.Надання консультативної допомоги учням , щодо виконання практичних завдань та здійснення зворотного зв’язку між усіма учасниками освітнього процесу в телефонному та онлайн-режимі.
2.Проведення уроку №4 в групі №10 по предмету : «Гігієна та санітарія виробництва».
3.Консультації з  учнями в телефонному режимі по ретельному заповнюванню щоденників виробничої практики .





09.00 – 15.00

5
Понеділок,
04.05.20
1.Підбір, розробка і розміщення навчального завдання по виробничій практиці на тиждень.
2.  Опрацювання методичної літератури.
3. Робота в блозі – методична робота.




09.00 – 15.00

7
Вівторок,
   05.05.20
1. Оновлення матеріалів для учнів в своєму блозі – ярлик «Інформація для учнів гр..№11».
2.Робота з документацією (вдосконалення папки КМЗ з професії).
3.Проведення профорієнтаційної роботи через засоби онлайн ресурсу.



09.00 – 15.00

8
Середа,
06.05.20

1. Робота з документацією вдосконалення папки КМЗ з професії: «кухар;кондитер»
2.Збір виконаних  завдань з практики у вигляді фото.
3.Індивідуальні консультації для здобувачів освіти, які потребують допомоги під час практики.
4.Опрацювання фахової літератури



09.00 – 15.00

9
Четвер,
07.05.20
1. Проведення уроку №5 в групі №10 по предмету : «Гігієна та санітарія виробництва».
2. Виконання методичної розробки: «Причини виникнення дефектів під час приготування дріжджового та без дріжджового тіста та способи їх усунення даних недоліків».
3.Консультації з батьками в телефонному режимі.





09.00 – 15.00

10
П’ятниця,
08.05.20
1.Робота з документацією .
2.Систематизація матеріалів виконаних  здобувачами освіти.
3. Консультації з батьками та учнями в телефонному режимі.



09.00 – 15.00




Методична розробка 
Способи оформлення тістечок, тортів.




Індивідуальний план самоосвіти
під час карантину
із 06. 04 до 24. 04. 2020 року
майстра виробничого навчання
ПТУ №14 смт. Вороновиця
Голоскевич Ольги Давидівни
№/ п
Дата
Зміст роботи
Час роботи
Примітки
1


Понеділок
6.04.20
1.Ознайомлення з новими нормативними документами
2.Консультація учнів, батьків про запровадження дистанційносамостійнохї форми навчання учнів, та методи його впровадження.
3. Корегування календарно-тематичного планування на ІІ семестр 2019/20 н.р.
4. Опрацювання теми «Організація дистанційносамостійного навчання під час карантину».
5. Розміщення завдань з дистанційно – самостійного навчання з теми «Приготування тортів : «Медовий», «Спартак» через мобільний додаток  Viber.
09.00 – 15.00

2

Вівторок,
7.04.20

1.Робота з документацією .
2.Підбір, розробка і розміщення навчальних матеріалів для учнів на період карантину.
3.Телефонний зв’язок з учнями.
4.Ознайомлення з блогом майстра учнів та робота в ньому .



09.00 – 15.00
 https://foodolga.blogspot.com

3
Середа,
8.04.20
1.Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.
2.Самоосвітня діяльність (пошук інструментів та ресурсів дистанційного навчання), створення (оновлення ресурсу дистанційного навчання учнів)
3.Робота з документацією (журналом теоретичного та в/н).
4.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі (скайп, Viber, телефон тощо)


09.00 – 15.00

4
Четвер,
9.04.20
1.Надання консультативної допомоги учням , щодо виконання навчальних завдань та здійснення зворотного зв’язку між усіма учасниками освітнього процесу в телефонному та онлайн-режимі.
2.Створення плану дистанційного навчання (розробка завдань та матеріалів до опрацювання, адаптація навчального контенту до онлайн середовища).
3. Розміщення завдань з дистанційно – самостійного навчання з теми Приготування тортів бісквітних: «Казка», «Кавовий», «Подарунковий», «Трюфель», «Прага» через мобільний додаток  Viber.
4.Консультації з  учнями в телефонному режимі по ретельному заповнюванню щоденників виробничої практики .





09.00 – 15.00

5
П’ятниця,
10.04.20

1.Встановлення дистанційного зв’язку зі здобувачами освіти та батьками, налагодження оптимального засобу комунікації між учасниками освітнього процесу.
2.Робота з документацією (вдосконалення папки КМЗ з професії).
3.Опрацювання фахової літератури.
4. Розміщення завдань з дистанційно – самостійного навчання з теми Приготування тортів бісквітних з білковим кремом, фруктовим кремом, кремовою про слойкою, «Янтарний»через мобільний додаток  Viber.



09.00 – 15.00

6
Понеділок,
13.04.20
1.Підбір, розробка і розміщення навчальних матеріалів для учнів на період карантину .
2.  Опрацювання методичної літератури..
3. Розміщення завдань з дистанційно – самостійного навчання з теми Приготування тортів бісквітних – глазурованого «Шоколадний» та  «Горіховий» через мобільний додаток  Viber.




09.00 – 15.00

7
Вівторок,
14.04.20
1. Оновлення матеріалів для учнів в своєму блозі.
2.Робота з документацією (вдосконалення папки КМЗ з професії).
3.Складання тестових завдань для учнів по темі: «Приготування тістечок і тортів.»
4.Поповнення матеріалів в блозі дидактичними матеріалами та наочністю.



09.00 – 15.00
 https://foodolga.blogspot.com
8
Середа,
15.04.20

1. Робота з документацією вдосконалення папки КМЗ з професії: «кухар;кондитер»
2.Збір виконаних  практичних завдань.
3.Індивідуальні консультації для здобувачів освіти, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
4.Опрацювання фахової літератури



09.00 – 15.00

9
Четвер,
16.04.20
1. Розміщення завдань з дистанційно – самостійного навчання з теми Приготування тортів листкових з кремом «Наполеон», «Спортивний» через мобільний додаток  Viber.
2. Індивідуальні консультації для здобувачів освіти, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
3.Упорядкування папки  конспектів уроків .
4.Консультації з батьками в телефонному режимі.





09.00 – 15.00

10
П’ятниця,
17.04.20
1.Робота з документацією .
2.Систематизація матеріалів виконаних  здобувачами освіти.
3. Корекція переліку навчально – виробничих робіт.


09.00 – 15.00

11
Вівторок,
21.04.20
1.Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.
2.Робота з документацією (вдосконалення папки КМЗ з професії).
3. Консультації з  учнями в телефонному режимі по ретельному заповнюванню щоденників виробничої практики.


09.00 – 15.00

12
Середа,
22.04.20
1.Метод розробка: «Оригінальне оформлення тістечок і тортів».
09.00 – 15.00

13
Четвер,
23.04.20
1.Метод розробка: «Оригінальне оформлення тістечок і тортів».
09.00 – 15.00

14
П’ятниця
24.04.20
1. Поповнення матеріалів в блозі дидактичними матеріалами та наочністю.
2. Підготовка документів до виробничої практики.
09.00 – 15.00
 https://foodolga.blogspot.com

                   




ТЕСТИ ДО ТЕМИ: «ТЕХНОЛОГІЯ ПРИГОТУВАННЯ ТІСТЕЧОК І ТОРТІВ» 
1. З яких основних стадій складається технологічний процес приготування тістечок? 
а) із приготування оздоблювальних н/ф та оздоблення випечених основних н/ф;
б) із приготування основного випеченого н/ф, приготування оздоблювальних н/ф, про шарування та наповнення й оздоблення; 
в) із приготування прикрашальних н/ф і оздоблення випеченого н/ф.

 2. Які вино або коньяк можна використовувати при приготуванні тістечок? 
а) коньяк або вино сухе червоне;
б) коньяк або вино міцне; 
в) коньяк або вино десертне солодке. 
3. До якої товщини розкачують пісочне тісто для приготування тістечок пісочне «Кільце»? 
а) до 2-3 мм; 
б) до 6-7 мм; 
в) до 3-4 мм:
 4. При якій температурі випікають тістечко пісочне «Кільце»?
 а) 230-240 0С;
 б) 180-200 0С; 
 в) 220-230 0С. 
5. З якого тіста випікають н/ф для тістечок «Корзинки»?
 а) із заварного; 
 б) із пісочного; 
 в) із бісквітного. 
6. Вкажіть правильний варіант технологічного процесу приготування тістечка пісочного, глазурованого помадою? 
а) пісочні пласти склеїти попарно масляним кремом, верхній шар тістечка глазурувати помадою; після застигання помади нарізати гарячим ножем на тістечка розміром 80-110 мм;
б) пісочні пласти склеїти білковим кремом; верхній шар змастити фруктовою начинкою, потім зверху за глазурувати помадою, коли помада застигне нарізати на тістечка розміром 90-120 мм; в) пісочні пласти склеїти попарно фруктовою начинкою, на поверхню нанести тонкий шар фруктової начинки і глазурують помадою, коли помада застигне нарізати на тістечка розміром 90-40 мм. 
7. Вкажіть правильний варіант приготування тістечка «Пісочна корзинка із білковим кремом»: 
а) готові пісочні корзиночки наповнити фруктовою начинкою, зверху «відсадити спіраллю білковий крем»; 
б) готові пісочні корзиночки заповнити повидлом, зверху, «відсадити» крем «шарлот»; 
в) готові пісочні корзинки заповнити фруктовою начинкою і на поверхню викладають крем «глясе». 
8. Скільки часу витримують бісквіт для тортів, щоб закріпити структуру?
 а) протягом 6-8 год.;
 б) протягом 3-4 год.;
 в) протягом 2-3 год.
 9. Який крем краще використовувати для приготування бісквітнокремового торту?
а) заварний; 
б) білковий; 
в) масляний. 
10. Вкажіть назву бісквітного торта за такими ознаками : торт має видовжену форму у вигляді поліна, прошарований та оздоблений шоколадним і кольоровим кремом, бічні сторони обсипані бісквітними крихтами:
 а) торт «Кавовий»;
 б) торт «Казка»; 
 в) торт «Подарунковий». 
11. При якій температурі випікають пісочні торти?
а) 180-190 0С; 
б) 200-210 0С; 
в) 230-240 0С. 
12. До складу якого торта в тісто додають горіхи? 
а) «Абрикотин»; 
б) «Пісочно-фруктовий»; 
в) «Листопад». 
13. З кількох шарів складається торт «Абрикотин»? 
а) двох; 
б) чотирьох;
в) п’яти.
 14. Яким кремом склеюють торт «Абрикотин»? 
а) заварним; 
б) масляним; 
в) білковим. 
15. Яким кремом склеюють торт «Листопад»? 
а) масляним; 
б) масляним «Шарлот»;
в) масляним «Глясе».

Відповіді Тема: «Технологія приготування тістечок і тортів»   1 Б,  2 В, 3 Б,  4 А, 5 Б,  6 В,  7 А,  8 А, 10 Б, 11 В, 12 В, 13  В, 14 Б, 15 Б.

Технологія приготування дріжджового 

тіста та виробів з нього.


 Ватрушки,   плюшки, пиріжків  здобних  ,булочки дорожньої.

Смачні тістечка.

Тістечка технологічні картки.

Методична розробка






Немає коментарів:

Дописати коментар