Візитна картка


  
Голоскевич Ольга Давидівна

Дата народження: 26 травня 1962 року.
Електрона пошта:  olga26gold@gmail.com
Освіта: Вінницький кооперативний технікум ; Київський торгово-                   економічний інститут.
Ступінь: повна вища.
Назва спеціальності: товарознавець продовольчих товарів.
Кваліфікація: «Спеціаліст вищої кваліфікації».
Період навчання: вересень 1983- червень 1985р., вересень 1985 –                                       червень1990р.
Проходження курсів підвищення кваліфікації:
Категорія : ІІ – категорія майстра  виробничого навчання по                                    спеціальності «Кухар - кондитер».
Досвід роботи: майстер виробничого навчання з 2002р. – по теперішній                         час.

Будь-яке навчання людини, є не що інше, як мистецтво сприяти прагненню природи
 до свого власного розвитку.
І.Г. Песталоцці
Вчитель, викладач, педагог,майстер виробничого навчання… Скільки синонімів одного слова.
Чи планувала я, особисто, свій життєвий шлях присвятити педагогіці. Стати майстром виробничого навчання? І чи думала я, що моєю роботою буде навчання молодого покоління майстерності приготування кулінарних страв та кондитерських виробів? Ні. Але  доля   привела  мене до професійно-технічного навчального закладу.
  Майстер виробничого навчання. Скільки ж у нього відразу справ! Скільки турбот! Як у цій круговерті знайти основне і не втратити головного…
Як відомо: навчальний заклад був і буде в житті кожного. Для учнів - це набуття знань, а для майстра в/н  - книга життя, читаючи яку, сторінку за сторінкою, набираєшся безцінного досвіду. І важливо, щоб цей досвід майстра виробничого навчання  із маленької "зернинки", яку він вкладає в кожного свого учня, проріс урожайним "колоссям" на життєвій ниві його вихованців.
Я разом зі своїми учнями   вчилася, раділа їх успіхам і досягненням. Дякую їм за співпрацю, за те, що вони разом зі мною опановували знання за сучасними методиками навчання і робили це із захопленням і бажанням… Бо це були мої «перші кроки» до розуміння того, що таке процес навчання і як шукати нові шляхи в ньому. Вчити професійній майстерності, виховуватилюбов до обраної професії, розвивати почуття відповідальності і терпимості учня важко, відповідально, але й радісно.
Час не стоїть на місці. Все змінюється і змінюються форми і методи навчання. Появляються нові,інтерактивні форми і методи і я поступово починаю впроваджувати  в своїй роботі інноваційні навчальні технології навчання і познайомившись з іншими інформаційними технологіями, вирішила, що кожен педагог повинен відшукати для себе і своїх учнів ті оптимальні методи навчання, які допоможуть отримувати результати.
Учитель, за словами В.О. Сухомлинського - це вічний експериментатор.
Змінюються умови навчання й підходи до виховання, та незмінним залишається головне призначення викладача – навчити людину бути людиною.
Якось натрапила на такі рядки: «Дитина – це не сосуд,який потрібно наповнити, а вогнище,яке потрібно запалити».
Підтримати жагу до знань, розвинути, збагатити і зберегти та ще й надихнути на все подальше життя – основне завдання сучасного педагога.

...Учитель повинен свідомойти в ногу з сучасністю,
пройматися і надихатися силами,
щопробудилися в ній (А.  Дістєрвег).

І хоч працювати доводиться в нелегких умовах нашої «ринкової» економіки,  мене не залишає бажання вдосконалюватись, підвищувати свою педагогічну майстерність, в ім’я високої мети - навчання і виховання Людини.





                  

Немає коментарів:

Дописати коментар